Piegādes Informācija

Pārdevējs veic Preces piegādi uz Pircēja norādīto Omniva pakomāta adresi saskaņā ar noteiktajiem tarifiem.

Vidējais piegādes laiks ir 3 (trīs) līdz 5 (piecas) darba dienas Latvijā; 5 (piecas) līdz 7 (septiņas) dienas Lietuvā un Igaunijā, taču Pārdevējs, iepriekš brīdinot Pircēju uz tā norādīto e-pasta adresi vai telefona numuru, patur tiesības Preci piegādāt 2 (divu) kalendāro nedēļu laikā, jo piegādes termiņi var mainīties atkarībā no Pārdevēja īpašajiem noteikumiem un Preces pieejamības.

Atgriešanas politika

Šī politika ir distances līguma 7. punkta paplašinājums.

Pircējam ir tiesības atteikties no preces 14 kalendāro dienu laikā no Preces saņemšanas brīža, rakstot uz epastu info@rozaa.lv. Lai izmantotu 14 dienu atteikuma tiesības, Preces drīkst izmantot tikai tām paredzētajiem mērķiem. Ja preces tiek nepiemēroti izmantotas vai bojātas, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret Preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts Preces oriģinālais iepakojums, vai, ja tās iepakojums ir būtiski bojāts, Pārdevējam ir tiesības samazināt atmaksājamo summu atbilstoši Preces vērtības samazinājumam.

Pircējs sedz Preces atgriešanas izmaksas, izņemot distances līguma 6. punkta gadījumus – kad iemesls atgriešanai ir tas, ka Prece neatbilst pasūtījumam (piemēram, nepareizs vai bojāts produkts).

Pircēja pienākums ir bez kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc atteikuma veidlapas nosūtīšanas internetveikalam, atdot Pārdevējam Preces, nosūtot tās uz Pārdevēja juridisko adresi. Pēc atpakaļ nosūtīto Preču saņemšanas internetveikals nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā, atmaksā visus no pircēja saņemtos maksājumus pamatojoties uz Distances līgumu.

Pārdevējam ir tiesības aizturēt maksājumu līdz brīdim, kamēr nav saņēmis no Pircēja Preces vai preču atgriešanas apliecinājumu. Ja Pircējs distances līguma 6. punktā minētajā gadījumā ir izvēlējies citu sūtīšanas veidu nekā lētāko Veikalā piedāvāto sūtījumu veidu, Pārdevējam nav pienākums kompensēt pārsniegtās sūtījuma izmaksas.

Pārdevējs nav atbildīgs par kavēšanos ar saistību izpildi vai to nepildīšanu, vai cita veida neizpildi, kas radusies tādu apstākļu un šķēršļu dēļ, kuri ir ārpus internetveikala saprātīgas kontroles vai ja iestājušies force majeure apstākļi.

Preču atgriešana izmantojot Omniva:

Izmantojiet šo linku: https://atgriesana.omniva.lv/veikali/rozaa-lv

2. Aizpildiet nepieciešamo informāciju;

3. Pēc informācijas aizpildīšanas, Jūs saņemsiet epastu ar pakas atgriešanas nr. un QR kodu.

4.Rūpīgi iepakojiet sūtījumu un atzīmējat sūtījuma numuru uz iepakojuma. 

5. Pievienojiet sūtījumam informāciju par preci un pasūtījuma numuru. 

6. Pakomāta ekrānā nospiediet izvēlni “Nosūtīt sūtījumu”, pēc tam izvēlies “Sūtījums ar iepriekš sagatavotu adrešu karti”.

7. Ievadiet sūtījuma numuru, kuru saņemāt epastā vai noskenējat QR kodu, ko arī atradīsiet epasta vēstulē. 

8. Nosūtiet sūtījumu, tiklīdz saņemsim sūtījumu, atgriezīsim naudu Jūsu kontā 5-7 dienu laikā.

Naudas atmaksa par atgriezto preci tiek veikta 14 dienu laikā, maksa par piegādi tiks atrēķināta no atmaksājamās summas.

Politika pēdējo reizi atjaunināta 2024. gada 27. Februārī.